• bannersite
۰۹ام اسفند۱۳۹۱
Where the Action Is: The Foundations of Embodied Interaction

Where the Action Is: The Foundations of Embodied Interaction

عنوان فارسی: عنوان انگلیسی: Where the Action Is: The Foundations of Embodied Interaction نویسنده: Paul Dourish سال انتشار: ۲۰۰۴ موضوع: تعامل انسان-رایانه کیفیت: عالی فرمت: PDF به...

۰۹ام اسفند۱۳۹۱
Funology: From Usability to Enjoyment

Funology: From Usability to Enjoyment

عنوان فارسی: عنوان انگلیسی: Funology: From Usability to Enjoyment (Human-Computer Interaction Series نویسنده: M.A. Blythe, K. Overbeeke, A.F. Monk and P.C. Wright سال انتشار: ۲۰۰۴ موضوع: تعامل...

۱۷ام دی۱۳۹۱
Functions in Biological and Artificial Worlds: Comparative Philosophical Perspectives

Functions in Biological and Artificial Worlds: Comparative Philosophical Perspectives

عنوان فارسی: عنوان انگلیسی: Functions in Biological and Artificial Worlds: Comparative Philosophical Perspectives نویسنده: Ulrich Krohs and Peter Kroes سال انتشار: ۲۰۰۹ موضوع: بیونیک کیفیت: عالی فرمت:...

۲۹ام آبان۱۳۹۱
Marketing Research Kit For Dummies

Marketing Research Kit For Dummies

عنوان فارسی: عنوان انگلیسی: Marketing Research Kit For Dummies نویسنده: Michael Hyman , Jeremy Sierra سال انتشار: ۲۰۱۰ موضوع: مطالعات بازار و برندینگ کیفیت: عالی فرمت: PDF...

۲۹ام آبان۱۳۹۱
Marketing Research A Practical Approach

Marketing Research A Practical Approach

عنوان فارسی: عنوان انگلیسی:  Marketing Research A Practical Approach نویسنده: Bonita Kolb سال انتشار: ۲۰۰۸ موضوع: مطالعات بازار و برندینگ کیفیت: عالی فرمت: PDF به چه درد می...

۲۹ام آبان۱۳۹۱
Marketing Modeling for New Products

Marketing Modeling for New Products

عنوان فارسی: عنوان انگلیسی: Marketing Modeling for New Products نویسنده: Carlos Hernandez Mireles موضوع: مطالعات بازار و برندینگ کیفیت: عالی فرمت: PDF به چه درد می خورد؟...

۲۹ام آبان۱۳۹۱
Essentials of Marketing Research

Essentials of Marketing Research

عنوان فارسی: عنوان انگلیسی: Essentials of Marketing Research نویسنده: Joseph F. , Jr. Hair, Mary F. Wolfinbarger, David J. Ortinau موضوع: مطالعات بازار و برندینگ کیفیت: عالی...

۲۸ام آبان۱۳۹۱
Rapid Viz: A New Method for the Rapid Visualitzation of Ideas

Rapid Viz: A New Method for the Rapid Visualitzation of Ideas

عنوان فارسی: عنوان انگلیسی: Rapid Viz: A New Method for the Rapid Visualitzation of Ideas نویسنده: Kurt Hanks and Larry Belliston موضوع: طراحی سریع و انتقال ایده...

۰۷ام آبان۱۳۹۱
Design Is How It Works: How the Smartest Companies Turn Products into Icons

Design Is How It Works: How the Smartest Companies Turn Products into Icons

عنوان فارسی: عنوان انگلیسی: Design Is How It Works: How the Smartest Companies Turn Products into Icons نویسنده: Jay Greene موضوع: برندینگ کیفیت: عالی فرمت: PDF به...

۰۷ام آبان۱۳۹۱
Brand Failures: The Truth about the 100 Biggest Branding Mistakes of All Time

Brand Failures: The Truth about the 100 Biggest Branding Mistakes of All Time

عنوان فارسی: عنوان انگلیسی: Brand Failures: The Truth about the 100 Biggest Branding Mistakes of All Time نویسنده: by Matt Haig موضوع: برندینگ و بازاریابی کیفیت: عالی...

برگه‌ها :1234567...22»